Untitled document
szkolenia, coaching, projekty HR - Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu - coaching, psychologia biznesu, szkolenia, ocena pracy
Forum dla uczestników szkoleń Centrum Szkoleń i Psychologii BiznesuCzat dla uczestników szkoleń Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu

sprzedaż

Untitled document

 

Eksperci, Trenerzy i Coachowie  csipb.pl posiadają duże doświadczenie w pracy, zarządzaniu, szkoleniu i doradzaniu w obszarze sprzedaży.

Budowaliśmy przewagę konkurencyjną naszych klientów wdrażając zaawansowane działania wspierajace efektywność sprzedaży. Firmy w których wprowadziliśmy sprawdzone rozwiązania to  m.in. dla: ING BSK, UPC Polska, Wizja TV, Alma Mater- Sieć Szkół Językowych, Partners Trade, Effector S.A., Doradztwo Personalne Menedżer, Dan Cake Polonia, Liberty Poland, BGH Edelstahl, BZ WBK, CMC Zawiercie, Carey Agri etc.

Prowadzimy szkolenia ze sprzedaży w języku polskim i angielskim.

 

Obszary, którymi zajmujemy się w tym zakresie:

 

  • Audyt bieżących celów i strategii sprzedażowych wdrożonych w firmie
  • Audyt procesów zarządzania sprzedażą oraz strategii dojścia do rynku
  • Badania jakości prowadzonych procesów sprzedażowych  w dowolnym kanale sprzedaży
  • Pogłębiona analiza potrzeb szkoleniowych pracowników związanych z procesem sprzedaży w każdym kanale sprzedaży
  • Projektowanie i wdrażanie procesu rekrutacji i selekcji sprzedawców
  • Projektowanie i wdrażanie ofert handlowych (wszytskie kanały sprzedaży)
  • Projektowanie i prowadzenie szkoleń produktowych wzbogaconych o techniki sprzedaży dostosowane do oferowanych produktów i usług
  • Organizacja pełnego procesu szkoleń (tradycyjnych i e-learningowych) dla pracowników działów sprzedaży
  • Projektowanie i prowadzenie eventów motywacyjnych dla najlepszych sprzedawców
  • Projektowanie i prowadzenie wykładów motywacyjnych dla działów sprzedaży
  • Projektowanie i prowadzenie wyjazdów integracyjnych dla zespołów sprzedażowych
  • Projektowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych dla sprzedawców
  • Projektowanie i wdrażanie strategii negocjacyjnych w procesach sprzedaży dopasowanych do typu branży/produktów i usług
  • Przygotowanie negocjatorów do rozmów handlowych
  • Projektowanie i wdrażanie programów lojalnościowych dla Klientów
  • Doradztwo w procesie windykacji należności
  • Doradztwo i coaching w trakcie negocjacji biznesowych
  • Projektowanie i wdrażanie programów antystresowych dla działów sprzedaży
  • Coaching kompetencyjny (training on the job) dla menedżerów sprzedaży i przedstawicieli handlowych

 

Prezentujemy przykładową listę realizowanych szkoleń dla działów sprzedaży:

 

  • Efektywna rekrutacja i selekcja najlepszych sprzedawców
  • Narzędzia psychometryczne w procesie rekrutacji najlepszych sprzedawców
  • Planowanie rozwoju kompetencji sprzedawców i zespołów sprzedażowych z wykorzystaniem metody Development Center
  • Proaktywne pozyskiwanie Klientów
  • Projektowanie i pisanie skutecznych ofert handlowych
  • Podstawowe techniki sprzedaży
  • Rozmowa handlowa w kontaktach z Klientami
  • Efektywny Telemarketing
  • Certyfikat Profesjolanego Przedstawiciela Handlowego
  • Akademia Profesjonalengo Przedstawiciela Handlowego/Doradcy Klienta
  • Model Tworzenia Powiązań – Skuteczne sprzedaż w procesie obsługi klienta
  • Skuteczne narzędzia psychologii w procesie sprzedaży produktów i usług
  • Psychologiczne prawidłowości prowadzenia procesu sprzedaży
  • Obiekcje Klienta-wykorzystaj je !
  • Radzenie sobie z trudnym klientem w procesie sprzedaży
  • Techniki wywierania wpływu społecznego w sprzedaży
  • Budowanie wizerunku firmy podczas procesu sprzedaży i negocjacji biznesowych
  • Profesjonalne negocjacje handlowe
  • Międzykulturowe negocjacje biznesowe
  • Negocjacje międzynarodowe
  • Budowanie Efektywnych Zespołów Sprzedażowych
  • Komunikacja wewnętrzna jako wsparcie sprzedaży
  • Trening/wykład/event motywacyjny dla menedżerów sprzedaży/przedstawicieli handlowych
  • Trening antystresowy dla handlowców
  • Projektowanie programów lojalnościowych dla Klientów
  • Metody i techniki skutecznej windykacji należności

 

Przykładowe ogólne opisy szkoleń:

 

SPRZEDAŻ A CHARAKTER – WARSZTATY JAK ZOSTAĆ SKUTECZNYM SPRZEDAWCĄ

 

Nie wystarczy miła osobowość, potrzebny jest skuteczny charakter.

„Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało”.

 Janusz Korczak

Siłą napędową każdej firmy, wyznacznikiem jej skuteczności i efektywności jest sprzedaż.  Dziś na bardzo konkurencyjnym rynku tym co różnicuje konkurentów handlowych, jest  umiejętność skutecznej sprzedaży, a co za tym idzie jakość obsługi klienta. Przy różnorodności i ogólnej dostępności towarów właśnie ta umiejętność wyróżnia najlepszych, pozwalając im wygrywać w tym nieustającym wyścigu na rynku dóbr i usług. Niestety jak wykazują badania w Polsce, aż 70% klientów nie jest zadowolonych ze sposobu w jaki są obsługiwani. Wiele razy zdarza się usłyszeć opinie klientów, iż handlowiec zrobił wszystko by nie sprzedać towaru lub usługi.

 

 

Sztuki sprzedaży, negocjacji i handlu można się jednak nauczyć – sukces zależy nie od tego jak wieje wiatr, ale jak ustawia się żagle.

 

 

To szkolenie pozwoli Państwu nabyć umiejętności, które pozwolą właściwie ustawiać żagle w każdych okolicznościach i świadomie kierować procesem sprzedaży. Uczestnicy szkolenia nauczą się więc jak pracować z klientem nawet z tym trudnym, utrzymywać z nim dobre relacje pozwalające na długofalową współpracę, poznawać potrzeby i motywy klienta, aktywnie słuchać, docenić magię słowa i potęgę umysłu. Pogłębiając naszą wiedzę w tym zakresie miejmy świadomość, iż nawet niewielkie różnice w zakresie umiejętności mogą prowadzić do ogromnych jeśli chodzi o wyniki.



Cele szkolenia:

 

  • zgłębienie wiedzy, która konieczna jest do myślenia o procesie sprzedaży w sposób profesjonalny 
  • poprawa skuteczności handlowców
  • wzrost kompetencji w zakresie przygotowania, prezentacji i wizerunku profesjonalnego handlowca
  • pobudzenie do kreatywnych i skutecznych działań handlowych
  • wyzbycie się ograniczających przekonań i postaw

 

Korzyści dla uczestnika:

  • zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej sprzedaży
  • poprawa jakości obsługi klienta poprzez poznanie praktycznych zasad sprzedaży skoncentrowanej na kliencie
  • zdobycie umiejętności dostosowania się do różnych typów klientów
  • pogłębienie wiedzy z zakresu właściwej komunikacji i prezentacji
  • rozwój osobisty poprzez pogłębienie wiedzy na temat pracy nad własnym charakterem, celami i kreatywnością

 

Korzyści dla firmy:

  • właściwe przygotowanie pracowników do prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i odpowiedniej komunikacji w trakcie spotkań handlowych
  • poprawa skuteczności w prowadzeniu działań handlowych
  • wzrost świadomości handlowców poprzez zwrócenie uwagi na powiązanie zadań w zakresie obsługi klienta z celami firmy
  • wpływ na pozytywny wizerunek firmy dzięki posiadaniu świadomych i kompetentnych handlowców

Aby zamówić szkolenie, otrzymać naszą ofertę lub uzyskać odpowiedzi na pytania - prosimy o kontakt z naszymi konsultantami - kontakt. 

 
Wszelkie prawa do stron Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu zastrzeżone.
Copyright CSiPB 2008