Untitled document
szkolenia, coaching, projekty HR - Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu - coaching, psychologia biznesu, szkolenia, ocena pracy
Forum dla uczestników szkoleń Centrum Szkoleń i Psychologii BiznesuCzat dla uczestników szkoleń Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu

obsługa klienta i CC

Untitled document

Eksperci i Trenerzy csipb.pl posiadają duże doświadczenie w pracy, zarządzaniu, szkoleniu i doradzaniu w obszarze obsługi klienta i CC.

Wspieraliśmy procesy obsługi klienta (w tym również CC) m.in. dla: ING Banku, UPC Polska, Wizja TV, Nationale Nederlanden, ING Securities, Dan Cake Polonia, Liberty Poland, etc.

Przygotowujemy również konsultantów anglojęzycznych dedykowanych do obsługi klienta anglojęzycznego. Prowadzimy szkolenia z obsługi klienta w języku polskim i angielskim.

 

Obszary, którymi zajmujemy się w tym zakresie:

 

  • Audyt bieżących rozwiązań z zakresie obsługi klienta
  • Badania jakości obsługi klienta z wykorzystaniem nowoczesnych metod (modele i narzędzia)
  • Doradztwo w zakresie rozwiązań głosowych w systemach IVR
  • Analiza potrzeb szkoleniowych pracowników obsługi klienta
  • Projektowanie i prowadzenie szkoleń produktowych oraz umiejętności obsługi klienta
  • Organizacja pełnego procesu szkoleń (tradycyjnych i e-learningowych) dla pracowników obsługi klienta
  • Coaching kompetencyjny

 

Prezentujemy przykładową listę realizowanych szkoleń dla obsługi klienta i CC:

 

  • Podstawy obsługi klienta
  • Podstawy obsługi klienta przez telefon
  • Certyfikat Profesjolanej Obsługi Klienta
  • Certyfikat Profesjonalnej Obsługi Klienta przez telefon
  • Aktywna Telesprzedaż
  • Model Tworzenia Powiązań – Skuteczne sprzedaż w procesie obsługi klienta
  • Skuteczne narzędzi psychologii w procesie obsługi klienta
  • Psychologiczne prawidłowości projektowania systemów IVR
  • Radzenie sobie z trudnym klientem
  • Efektywna obsługa reklamacji
  • Budowanie wizerunku firmy podczas obsługi klienta
  • Trening asertywności dla pracowników obsługi klienta
  • Trening rozwoju umiejętności empatycznej obsługi klienta
  • Skuteczne zarządzania pracownikami biur obsługi klienta
  • Skuteczne zarządzanie pracownikami telefonicznej obsługi klienta

 

Przykładowe ogólne opisy szkoleń:

 

STRATEGIA PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W TRUDNYCH SYTUACJACH

 

Są ludzie, którzy uważają, że „trudnych klientów” nie ma, istnieją jedynie mało elastyczni doradcy, sprzedawcy, handlowcy...

Program szkolenia adresowany jest do osób, które w zakresie swoich codziennych obowiązków doradzają klientom. Klienci mają coraz więcej opcji w wyborze dostawcy, którego zadaniem ma być zaspokajanie potrzeb klienta związanych z produktami i usługami. Większość firm oferuje podobny poziom jakości produktów i skuteczności działań. Jednakże doświadczeni i zaangażowani „obsługujący” są w stanie zapewnić przedsiębiorstwu przewagę konkurencyjną. Klienci oczekują, że osoba, do której się zwracają doradzi im najlepszy sposób korzystania z produktów i usług. Jeśli Twoja firma jest w stanie zapewnić klientom tego typu wsparcie i doświadczenie, to niewątpliwie wyróżni się ona wśród innych firm działających na rynku.

 

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie praktycznych umiejętności pozwalających na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta
  • Umiejętność rozpoznawania i przewyższania indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy
  • Zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie rozpatrywania reklamacji
  • Identyfikacja osobistych technik radzenia sobie z emocjami i stresem w środowisku pracy

 

Korzyści dla firmy

  • Większa skuteczność pracowników w obsłudze trudnych klientów
  • Lepiej obsługiwani klienci
  • Mniej skarg
  • Więcej dobrze obsłużonych klientów = więcej lojalnych klientów

 

 

 

OBSŁUGA KLIENTA NA WYSOKIM POZIOMIE

 

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.”

John D. Rockefeller

 

Cele szkolenia

  • Wzmocnienie orientacji na klienta
  • Wypracowanie postawy wzmacniającej wizerunek firmy i podnoszącej jej kulturę w trakcie profesjonalnej obsługi klienta
  • Zapoznanie uczestników z najważniejszymi technikami działania w zakresie obsługi klienta
  • Poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientami

 

Korzyści dla uczestnika

  • Wzrost liczby klientów
  • Zwiększenie liczby klientów zadowolonych, dzięki zastosowaniu zasad profesjonalnej obsługi
  • Większa satysfakcja dla pracownika, poprzez skuteczną sprzedaż i regularne dochody w związku z tym
  • Efektywne komunikowanie się z klientem

 

Korzyści dla firmy

  • Motywacja pracowników
  • Pozyskanie pracownika bardziej świadomego swoich mocnych i słabych stron
  • Większa skuteczność sprzedażowa
  • Lepsze wyniki operacyjne
  • Większa ilość zadowolonych Klientów

 

 
Wszelkie prawa do stron Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu zastrzeżone.
Copyright CSiPB 2008