Untitled document
szkolenia, coaching, projekty HR - Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu - coaching, psychologia biznesu, szkolenia, ocena pracy
Forum dla uczestników szkoleń Centrum Szkoleń i Psychologii BiznesuCzat dla uczestników szkoleń Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu

CSIPB.PL W MEDIACH

Na łamach prasy, radia i telewizji dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem.
Współpracujemy m.in. z:
porady dla HR w każdy drugi poniedziałek miesiąca w dodatku PRACA cykliczne artykuły Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu w Personel i Zarządzanie
porady ekspertów
pytanie na śniadanie - TVP2 o konsumpcjonizmie i nie tylko
wypowiedzi i artykuły ekspertów Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
Eksperci biznesu dla Pulsu biznesu m.in. team building wywiad dla TVN 24
 
 
 
 
Publikacje naszych ekspertów:
  • Etyka w Biznesie (wypowiedź, Ilona Sadowska, Polskie Radio Program 4, 12 lipca 2012)
  • Jeśli nie pijesz nie pasujesz do zespołu. Zobacz jakie są największe pułapki czekające na imprezach integracyjnych i co zrobić by się nie skompromitować wśród znajomych z pracy (komentarz, Ilona Sadowska, money.pl, 11 lipca 2012)
  • Pracownik zaangażowany (komentarz, Adam Stolarzewicz, WPROST na majówkę)
  • Nikt nie chce takiego pracownika (komentarz dr A. Syrek-Kosowskiej, biznes.onet.pl)
  • Odpowiedzialność daje firmom zysk (komentarz, Anna Mazur, Puls Biznesu nr 42, 29 lutego 2012)
  • Polski biznes jest coraz bardziej zielony  (komentarz, Anna Mazur, Puls Biznesu nr 42, 29 lutego 2012)
  • Chory jak Polak (komentarz dr A. Syrek- Kosowskiej, Onet Biznes)
  • Walka z uroczym leniem (komentarz dr A. Syrek-Kosowskiej, gazetawyborcza.pl)
  • Komu najczęściej dajemy "w łapę"? (komentarz eksperta csipb.pl, Onet Biznes)
  • O czym należy pamiętać, organizując wyjazd motywacyjny dla pracowników, aby spełnił on swoją rolę? Monika Kossakowska (wypowiedź, terenyinwestycyjne.info)
  • Artykuł A. Syrek-Kosowska „ Pani Terapia  z Panem Coachingiem – czy to małżeństwo może się (nie) udać?” Artykuł w publikacji Life Coaching, Relacje w równowadze pod red. Katarzyny Ramirez-Cyzio
  • “Cognitive Behavioral Coaching in business-selected techniques” w: Coaching Review, A. Syrek-Kosowska, S. Palmer s:4-18
  • „Zdobywanie szczytów – business coaching w małej firmie” w: Coaching. Katalizator rozwoju organizacji (red. L. Czarkowska), A.Syrek-Kosowska, J. Szepieniec s: 316-338
  • Urlop od (i do) kariery czyli subbatical (wypowiedź eksperta COACHING, numer 1/2011)
  • CPI Talks to Dr Anna Syrek-Kosowska, SCP Hon VP (wywiad z ekspertem csipb.pl Coaching Psychology International, 10/2010)
  • „From SPACE to SFERA: adaptation of the SPACE model of cognitive behavioural coaching and therapy to the Polish language” - Anna Syrek-Kosowska PhD, Nick Edgerton and Stephen Palme (artykuł Coaching Psychology International, 10/2010)
  • Profesjonalny rozwój menedżerów w projektach akademickich (publikacja, Kompendium Szkolenia w Polsce 2010, Nowoczesna Firma)
  • Dzieci kryzysu (2), Specyfika działań rozwojowych dla byłych przedsiębiorców (artykuł PERSONEL i ZARZĄDZANIE, sierpień 2010)
  • Dzieci kryzysu (1), Wyzwanie na rynku pracy dla byłych przedsiębiorców (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, lipiec 2010)
  • Przedsiębiorców portrek własny (wypowiedź AKADEMICKI PRZEDSIĘBIORCA, maj/czerwiec 2010)
  • Mowa ciała czyli komunikacja w sprzedaży (artykuł MANAGER&woman&man, kwiecień-maj-czerwiec 2010)
  • Coaching fascynująca podróż do celu (artykuł MANAGER&woman&man, luty-marzec 2010)
  • Zarządzanie działem sprzedaży (artykuł WIEDZA i PRAKTYKA, styczeń 2010)
  • Upominki reklamowe (wypowiedź KANCELARIA, grudzień 2009)
  • Coaching Psychology in Poland (artykuł Psychology International Vol.2, Issue 2, październik 2009)
  • Rozmowy szefa - o celach i zadaniach (artykuł TWÓJ BIZNES, październik 2009)
  • Lider w zespole (artykuł TWÓJ BIZNES, wrzesień 2009)
  • Efekty pracy menedżerów poznamy po kryzysie (wypowiedź GazetaPrawna, 10.09.2009)
  • Case study - indywidualne wsparcie w kryzysie - coaching menedżerai (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży", wyd. Wiedza i Praktyka, sierpień 2009)
  • Jak utrzymać pracowników? (artykuł DZIENNIK, 10 sierpnia 2009)
  • Menedżer w czasach zmiany (4) - W jaki sposób optymalizować zasoby ludzkie i procesy personalne (artykuł PERSONEL i ZARZĄDZANIE, sierpień 2009)
  • Nie pytaj po co mi trener? Wybierz tego, z którym Ci dobrze (artykuł DZIENNIK, 13 lipca 2009)
  • Menedżer w czasach zmiany (3) - W jaki sposób najskuteczniej rozwijać i przygotowywać na zmiany całą organizację (artykuł PERSONEL i ZARZĄDZANIE, lipiec 2009)
  • Menedżer w czasach zmiany (2) - Jakie umiejętności powinien mieć menedżer przeprowadzający swój zespół przez zmianę (artykuł PERSONEL i ZARZĄDZANIE, czerwiec 2009)
  • Jak stworzyć skuteczną prezentację? (artykuł DZIENNIK, 8 czerwca 2009)
  • Biurowe faux pas (wypowiedź GazetaPraca.pl, 2 czerwca 2009)
  • Menedżer w czasach zmiany (1) - Źródła oraz konsekwencje zmian wpływające na organizację i jej pracowników (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, maj 2009)
  • Zmiana w organizacji - jak przekształcić stres w szansę? (artykuł DZIENNIK, 11 maja 2009)
  • Wypoczynek i powroty do pracy po długim weekendzie (rozmowa na antenie Programu 1 Polskiego Radia, 1 maja 2009)
  • Jak przeciwdziałać kosztom psychologicznym utraty pracy (artykuł DZIENNIK, 9 marca 2009)
  • Delegowanie zadań (artykuł TWÓJ BIZNES, luty 2009)
  • Trzy kroki, które szef powinien podjąć po grupowych zwolnieniach w firmie (artykuł DZIENNIK, 9 lutego 2009)
  • Jak wdrażać kulturę coachingową w firmie (artykuł DZIENNIK, 12 stycznia 2009)
  • Szkolić aktywnie (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, styczeń 2009)
  • Trendy na rynku szkoleń (wypowiedź miesięcznik KARIERA nr 7/8, 15 grudzień 2008)
  • Najważniejsze to umieć znaleźć sojuszników (artykuł DZIENNIK, 8 grudnia 2008)
  • Nie mam wydać - to strategia (wypowiedź METRO, 1 grudnia 2008)
  • Masowy powrót przyniósłby problemy (wywiad METRO, 26 listopada 2008)
  • Kryzys nie wygonił Polaków z hipermarketów (wypowiedź METRO, 16 listopada 2008)
  • Rola działu HR w kulturze projektowej  (artykuł DZIENNIK, 10 listopad 2008)
  • Przejedliśmy niski kurs franka (wypowiedź METRO, 4 listopad 2008)
  • Prawdy i Mity szkoleniowe (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, listopad 2008)
  • Być czy mieć (rozmowa na antenie radia TOK FM, 30 październik 2008)
  • Najczęstsze błędy popełniane w pracy (materiał dla TVP2, 27 październik 2008)
  • To nie kryzys, to panika (wypowiedź METRO, 21 październik 2008)
  • Dział HR powinien wspierać innowacje w biznesie (artykuł DZIENNIK, 13 październik 2008)
  • Strach jest najgorszym doradcą (wywiad METRO, 9 październik 2008)
  • Nowoczesna firma musi postawić na partnerstwo (artykuł DZIENNIK, 8 wrzesień 2008)
  • Jak wykorzystasz coaching operacyjny, by lepiej zarządzać działem sprzedaży? (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży" - wyd. Wiedza i Praktyka, wrzesień 2008)
  • Coaching menedżera sprzedaży (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży" - wyd. Wiedza i Praktyka, lipiec 2008)
  • Zarządzanie konfliktem (wypowiedź DZIENNIK, 7 lipiec 2008)
  • Lider Przyszłości (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, maj 2008)
  • Czy testy psychologiczne powinny decydować o zatrudnieniu kandydata? (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, kwiecień 2008)
  • Fundusze inwestycyjne w czasach zmiennej koniunktury (wypowiedź, informacja prasowa, IZBA ZARZĄDZAJĄCYCH FUNDUSZAMI I AKTYWAMI, kwiecień 2008)
  • Czy opłaca się być w pracy kreatywnym (wypowiedź DZIENNIK, 3 marzec 2008)
  • Aktywność w pracy nie zawsze popłaca (wypowiedź DZIENNIK, 10 marzec 2008)
  • Dekalog szkoleniowca (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, luty 2008)
  • Ominąć rafy (artykuł PERSONEL I ZARZĄDZANIE, styczeń 2008)
  • Efektywna komunikacja interpersonalna źródłem sukcesu w rozmowie doradczej z klientem - praktyczny poradnik" [w:] Komunikacja w doradztwie zawodowym pod red. D. Kukla, PIB, Radom 2008
  • Co mówi Twoje ciało? (wypowiedź SPA House, grudzień 2007)
  • 4 techniki pobudzania kreatywności w sprzedaży (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży" - wyd. Wiedza i Praktyka, listopad 2007)
  • Coaching źródłem rozwoju człowieka w organizacji  (artykuł NAUKA I BIZNES, nr 17, październik 2007)
  • Jak uniknąć wypalenia zawodowego - 10 sprawdzonych metod (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży" - wyd. Wiedza i Praktyka, październik 2007)
  • Jak stawiać sobie cele i je osiągać (wypowiedź PULS BIZNESU, sierpień 2007)
  • Co zrobić, gdy klient odkłada podpisanie kontraktu, do którego nie ma zastrzeżeń ? (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży", wyd. Wiedza i Praktyka, maj 2007)
  • Klub Omnibusa - projekt edukacyjny dla uczniów zdolnych (artykuł „Wychowanie na co dzień", numer 4-5  kwiecień-maj 2007)
  • Chcę, żeby w końcu moja oferta wygrała (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży",wyd. Wiedza i Praktyka, kwiecień 2007)
  • Nie mogę obniżyć już ceny, ale nie chcę stracić Klienta (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży" wyd. Wiedza i Praktyka, kwiecień 2007)
  • Jak zorganizować czas, aby mniej pracować i nadal być efektywnym ?  (artykuł "Zarządzanie Działem Sprzedaży"   wyd. Wiedza i Praktyka, grudzień 2006)
  • Zarządzanie i style kierowania" (cz.II) (artykuł „Zarządzanie Działem Sprzedaży" wyd. Wiedza i Praktyka, sierpień 2006)
  • Zarządzanie i style kierowania (cz.I) (artykuł „Zarządzanie Działem Sprzedaży" wyd. Wiedza i Praktyka,  lipiec 2006)
  • Szkolenia team building (wypowiedź, TVN 24, kwiecień 2005)
 
 
 
Untitled document
WSPÓŁPRACUJEMY Z:

Insights Discovery

Professional Coaching Academy

Professional Coaching Academy

Akademia Profesjonalnego Coachingu

Untitled document
Wszelkie prawa do stron Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu zastrzeżone.
Copyright CSiPB 2008